Sunday, March 25, 2007







Had a GREAT weekend. Many new faces, the girls were lots of fUn. But on a serious note I completed absolutely nothing, no pages, no projects or cards. But everyone else worked hard and completed many projects.Way to GO eveyone. As promised here are the pictures from the weekend. If anyone has pics please email them to me.

Thank YOu Everyone.

J'ai passee une tres belle fin semaine. Plusieurs nouveau visages. Ont s'est bien amuser. J'ai rien completee durant la fin semaine du tout, aucune carte, page de scrapbooking ou projet. Mais, les filles ont tous travailler dur et ont completer plusieurs projets de scrapbooking.. Felicitations. Comme promis voila les photos de la fin semaine.
MErci

1 comment:

c_and_co said...

allô melanie!
j'ai bien aimée mon séjour à moose lake - c'est toujours du gros fun, toujours de bon nourriture et toujours productif (pour moi)!!
merci pour les portraits...

looking forward to next time! (as always)